Гарантійні умови
Умови гарантійного обслуговування:
1.1. Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог і термінів, визначених законодавством України, в тому числі Законом України «Про захист прав Споживачів»;
1.2. Виробник гарантує безоплатне усунення виробничих дефектів викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів або порушенням технології виготовлення;
1.3. До гарантійних зобов’язань відноситься ремонт або заміна (якщо проведення ремонту неможливе) несправних деталей, механізмів чи матеріалів, які мають виробничі дефекти, і пов’язані з гарантійним ремонтом, або вантажно-розвантажувальними роботами.
1.4. У разі відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його терміни будуть збільшені на термін постачання матеріалів постачальником, при цьому термін узгоджуються з Покупцем.
Гарантійний ремонт не виконується при:
2.1. Відсутності паспорту виробу;
2.2. Після закінчення гарантійного терміну експлуатації;
2.3. Наявності механічних дефектів, які виникли не з вини виробника;
2.4. Наявності розрізаної, забрудненої, розтягнутої чи потертої тканини або
будь-яких інших пошкоджень;
2.5. Недотриманні правил експлуатації та зберігання.