Prostomebli - загрузка...
Щодня з 9-00 до 20-00

Гарантія та Повернення

Гарантійні умови

Умови гарантійного обслуговування:

1.1. Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог і термінів, визначених законодавством України, в тому числі Законом України «Про захист прав Споживачів»;

1.2. Виробник гарантує безоплатне усунення виробничих дефектів викликаних незадовільною якістю сировини, матеріалів або порушенням технології виготовлення;

1.3. До гарантійних зобов’язань відноситься ремонт або заміна (якщо проведення ремонту неможливе) несправних деталей, механізмів чи матеріалів, які мають виробничі дефекти, і пов’язані з гарантійним ремонтом, або вантажно-розвантажувальними роботами.

1.4. У разі відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його терміни будуть збільшені на термін постачання матеріалів постачальником, при цьому термін узгоджуються з Покупцем.

Гарантійний ремонт не виконується при:

2.1. Відсутності паспорту виробу;

2.2. Після закінчення гарантійного терміну експлуатації;

2.3. Наявності механічних дефектів, які виникли не з вини виробника;

2.4. Наявності розрізаної, забрудненої, розтягнутої чи потертої тканини або

будь-яких інших пошкоджень;

2.5. Недотриманні правил експлуатації та зберігання.